esensa.pl | zwroty i wymiana
14 dni na wymianę lub rezygnację z zakupów
W eSensa.pl® masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów (prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Ustawowe prawo do odstąpienia przysługuje Ci w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.
Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu e-mailem na adres: bok@eSensa.pl lub na adres firmy podany poniżej (odesłać też można od razu towar). Wystarczającym oświadczeniem o odstąpieniu jest także dodanie zwrotu w naszym systemie (instrukcja niżej).
Szczegółowe informacje o możliwości odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie eSensa.pl.
Informacje na tej stronie są podsumowaniem najważniejszych informacji z regulaminu. Poniższy kreator zwrotu jest opcjonalny.
Chcesz wymienić towar?
W eSensa.pl® wymiana rozmiaru to po prostu nowe, kolejne zamówienie. Zamów nowy produkt, opłać zamówienie lub wybierz zapłatę przy odbiorze, a niepasujący produkt zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu.
Jeżeli obawiasz się, że zapłacisz za dwa produkty, a eSensa.pl® nie odda Ci pieniędzy, to sprawdź nasze gwarancje bezpieczeństwa. Zwroty rozpatrujemy bardzo szybko (zazwyczaj 1-3 dni robocze). eSensa.pl® to duży sklep posiadający bardzo pozytywne opinie. Sprawdź nasze opinie i gwarancje bezpieczeństwa.
Jak zwrócić zakupiony produkt?
Dokładamy wielu starań, aby proces zwrotu produktu był łatwy i szybki. Skorzystaj z naszego kreatora zwrotu, wygeneruj formularz zwrotu (umieść go wewnątrz zwracanej paczki), a następnie odeślij paczkę na adres naszego magazynu:
Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
Poniższa instrukcja jest opcjonalna. Możesz z niej skorzystać, ale nie musisz. Ważne, aby wykonać konkretne czynności w takiej kolejności jak są opisane.
Zaloguj się na stronie eSensa.pl® lub uzyskaj dostęp do zamówienia.
Jeżeli się rejestrowałeś, to zalogujesz się swoim adresem email/loginem i hasłem. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego konta, przypomnisz je tutaj.
Jeżeli składałeś zamówienie jednorazowe (bez rejestracji) musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.
Zrobisz to podając adres e-mail na jaki składałeś zamówienie na tej stronie: /password-recover.php
Po kilku chwilach otrzymasz email, w którym będzie link umożliwiający jednorazowe zalogowanie się przez 1 godzinę.
Kliknij na link w emailu i wtedy automatycznie zalogujesz się do swojego konta w eSensa.pl®.
Przejdź do Twojego konta, a dalej do "Zwroty towaru - dodaj zwrot" i wybierz zamówienie, które będziesz zwracać.
Do Twojego konta zalogujesz się pod tym linkiem Twoje konto.
Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie:
1 Wybierz jakie produkty będziesz zwracać.
2 Dodaj ewentualną uwagę do zwrotu.
3 Wybierz sposób dostarczenia produktów do eSensa.pl®
4 Wybierz magazyn, na jaki odeślesz produkty (obecnie dostępny tylko jeden)
5 Podaj dane konta bankowego, jeżeli mamy zwrócić Ci pieniądze na konto. W przypadku, gdy chcesz pozostawić pieniądze na kolejne zakupy wybierz "Saldo klienta". Jeżeli płaciłeś poprzez szybkie przelewy online/kartę płatniczą/Paypal to pieniądze zwrócimy tym sposobem jak zostały zapłacone.
6 Potwierdź dane zwrotu i na kolejnej stronie wydrukuj potwierdzenie zwrotu
Dodatkowe ważne informacje:
Prosimy, aby zwracany towar był:
- nieużywany, kompletny
- w oryginalnym opakowaniu,
- zawierający wszystkie metki,
- czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy).
Możesz sprawdzić produkty. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prosimy wyślij towar w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie lub uszkodzenie - może być to ten sam karton, w którym otrzymałeś zamówienie. Nie musisz dołączać dowodu zakupu. Wszystkie informacje mamy w swoim systemie.
Prosimy o nieodsyłanie paczek ze zwrotami na koszt adresata. Paczki takie nie zostaną przyjęte przez nasz magazyn.
Zwrot pieniędzy
eSensa.pl® zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj 1-3 dni robocze), sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w eSensa.pl® z którego można dokonać kolejnych zakupów.
Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, koszty przesyłki nie zostaną zwrócone.
Gdzie odesłać produkty, jaki jest adres eSensa.pl®?
Produkty prosimy odsyłać na poniższy adres:
Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
Przykładowy formularz zwrotu - wzór - nieobowiązkowy.
Dokonując zwrotu możesz skorzystać z przykładowego formularza zwrotu.
Uszkodzenie towaru podczas transportu
W celu rozpoznania reklamacji prosimy o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.
Reklamacje
Reklamacje towarów należy zgłaszać do eSensa.pl® na adres bok@eSensa.pl lub na adres korespondencyjny eSensa.pl®. eSensa.pl® zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Prosimy, aby dokładnie opisać usterkę, tak aby było możliwe jej zidentyfikowanie.
Reklamacje prosimy wysyłać na adres naszego biura: Underwear ul. Wita Stwosza 1-2, 50-148 Wrocław.