Program lojalnościowy eSensa.pl - jak to działa
NA CZYM TO POLEGA?
TO NIE WSZYSTKO!
CO JESZCZE ZYSKUJESZ?
JAK ZACZĄĆ?
Jeżeli jesteś zainteresowany uczestnictwem w naszym programie lojalnościowym, wystarczy że się zarejestrujesz
i wyrazisz zgodę na otrzymywanie newslettera (nie obawiaj się spamu, wysyłamy go nie częściej niż raz na dwa tygodnie).
Jeżeli jesteś już naszym Klientem, upewnij się w opcjach swojego konta, że wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera. Od tej pory możesz zbierać punkty i wymieniać je na darmowe produkty!
Oficjalną i aktualną treść regulaminu programu lojalnościowego możesz znaleźć TUTAJ (PDF).
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
#1 Jak kupić produkty za uzbierane punkty?
1. Zaloguj się na swoje konto. Jeśli wciąż nie masz konta, koniecznie zarejestruj się.
2. Wejdź na stronę interesującego Cię produktu.
3. Niedaleko ceny, w centralnej części strony, kliknij na przycisk 'Kup za punkty'
4. Jeśli chcesz, kontynuuj zakupu, dodając inne produkty do koszyka
5. Sfinalizuj zamówienie postępując zgodnie z komunikatami na stronie.
#2 Jak sprawdzić ile już uzbierałem punktów?
Zaloguj się i wejdź w ustawienia swojego konta. W sekcji 'Program lojalnościowy'
ujrzysz liczbę posiadanych punktów.
Ponadto po wejściu na listę produktów bądź na kartę konkretnego produktu, niedaleko ceny ujrzysz informację,
czy możesz kupić dany produkt za punkty.
Jeżeli nie posiadasz wymaganej ilości punktów do kupienia produktu za punkty, system nie pozwoli Ci na jego zakup.
Ujrzysz wtedy stosowną informację. Uzbieraj więcej punktów kupując bądź dodając opinie o zakupionych wcześniej produktach.
UWAGA! PUNKTY ZA ZAMÓWIENIE ZOSTANĄ PRZEKAZANE NA TWOJE KONTO W TERMINIE 30 DNI OD DATY OTRZYMANIA PACZKI.
DLACZEGO? PONIEWAŻ MASZ 30 DNI NA ODDANIE ZAMÓWIENIA W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.
Masz pytania?
Masz pytanie? Jakaś zasada jest dla Ciebie wciąż niejasna? Nie krępuj się, zadaj nam pytanie.
Kliknij TUTAJ, aby przejść do zakładki KONTAKT.