esensa.pl | zwroty i wymiana

30 dni na wymianę lub rezygnację z zakupów

W eSensa.pl® masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów (prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Ustawowe prawo do odstąpienia przysługuje Ci w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru. eSensa.pl® wydłuża ustawowy czas odstąpienia od umowy do 30 dni.

Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu e-mailem na adres: bok@eSensa.pl lub na adres firmy podany poniżej
(odesłać też można od razu towar). Wystarczającym oświadczeniem o odstąpieniu jest także dodanie zwrotu w naszym systemie (instrukcja niżej).

Szczegółowe informacje o możliwości odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie eSensa.pl.

Informacje na tej stronie są podsumowaniem najważniejszych informacji z regulaminu. Poniższy kreator zwrotu jest opcjonalny.

 

Chcesz wymienić towar?

W eSensa.pl® wymiana rozmiaru to po prostu nowe, kolejne zamówienie. Zamów nowy produkt, opłać zamówienie lub wybierz zapłatę przy odbiorze, a niepasujący produkt zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu.

Jeżeli obawiasz się, że zapłacisz za dwa produkty, a eSensa.pl® nie odda Ci pieniędzy, to sprawdź nasze gwarancje bezpieczeństwa. Zwroty rozpatrujemy bardzo szybko (zazwyczaj 1-3 dni robocze). eSensa.pl® to duży sklep, certyfikowany przez Trusted Shops oraz posiadający bardzo pozytywne opinie. Sprawdź nasze opinie i gwarancje bezpieczeństwa.

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Dokładamy wielu starań, aby proces zwrotu produktu był łatwy i szybki. Skorzystaj z naszego kreatora zwrotu, przygotuj paczkę i zanieś ją razem z wydrukowaną etykietą nadawczą na dowolną Pocztę. Korzystając z przesyłek eSensa.pl® odliczymy od zwracanej kwoty 9,23 zł.

Poniższa instrukcja jest opcjonalna. Możesz z niej skorzystać, ale nie musisz. Ważne, aby wykonać konkretne czynności w takiej kolejności jak są opisane.


Krok 1

Zaloguj się na stronie eSensa.pl® lub uzyskaj dostęp do zamówienia.

Jeżeli się rejestrowałeś, to zalogujesz się swoim adresem email/loginem i hasłem. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego konta, przypomnisz je tutaj.

Jeżeli składałeś zamówienie jednorazowe (bez rejestracji) musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.
Zrobisz to podając adres e-mail na jaki składałeś zamówienie na tej stronie: http://eSensa.pl/password-recover.php

Po kilku chwilach otrzymasz email, w którym będzie link umożliwiający jednorazowe zalogowanie się przez 1 godzinę.

Kliknij na link w emailu i wtedy automatycznie zalogujesz się do swojego konta w eSensa.pl®.



Krok 2

Przejdź do Twojego konta, a dalej do "Zwroty towaru - dodaj zwrot" i wybierz zamówienie, które będziesz zwracać.

Do Twojego konta zalogujesz się pod tym linkiem Twoje konto.





Krok 3

Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie:

1 Wybierz jakie produkty będziesz zwracać.

2 Dodaj ewentualną uwagę do zwrotu.

3 Wybierz sposób dostarczenia produktów do eSensa.pl®:

  • jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia produktów poprzez przesyłki sklepu eSensa.pl®, wydrukuj etykietę nadawczą i zanieś ją z paczką na dowolną placówkę Poczty Polskiej. Opłata za odesłanie paczki korzystając z przesyłki eSensa.pl® wynosi 9,23 zł i zostanie odjęta od zwracanej kwoty.
  • jeżeli odsyłasz produkty własnym transportem, wyślij paczkę do eSensa.pl®.

4 Wybierz magazyn, na jaki odeślesz produkty (obecnie dostępny tylko jeden).

5 Podaj dane konta bankowego, jeżeli mamy zwrócić Ci pieniądze na konto. W przypadku, gdy chcesz pozostawić pieniądze na kolejne zakupy wybierz "Saldo klienta". Jeżeli płaciłeś poprzez szybkie przelewy online/kartę płatniczą/Paypal to pieniądze zwrócimy tym sposobem jak zostały zapłacone.

6 Potwierdź dane zwrotu i na kolejnej stronie wydrukuj potwierdzenie zwrotu i ewentualną etykietę nadawczą na paczkę, gdy odsyłasz towar korzystając z przesyłek sklepu eSensa.pl®



Krok 4

Dodatkowe ważne informacje:

Prosimy, aby zwracany towar był:
- nieużywany,
- w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu,
- zawierający wszystkie metki,
- czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy).

Możesz sprawdzić produkty. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prosimy wyślij towar w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie lub uszkodzenie - może być to ten sam karton, w którym otrzymałeś zamówienie. Nie musisz dołączać dowodu zakupu. Wszystkie informacje mamy w swoim systemie.

 


Zwrot pieniędzy


eSensa.pl® zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj 1-3 dni robocze), sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w eSensa.pl® z którego można dokonać kolejnych zakupów.

Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, zwrócimy Ci koszt przesyłki proporcjonalnie do zwracanych i pozostawionych towarów.

 

 

Gdzie odesłać produkty, jaki jest adres eSensa.pl®?

Produkty prosimy odsyłać na adres naszego magazynu. Koniecznie prosimy podać oznaczenie magazynu: HALA 1.

ONE PROJECT HALA 1
Raben, ul. Poznańska 71
62-023 Gądki k/ Poznania

Jeżeli wysyłasz nam reklamację produktu, wyślij ją na adres naszego biura: One Project ul. Wita Stwosza 1-2, 50-148 Wrocław. Adres wrocławski służy tylko do wysyłania reklamacji, a nie zwrotów.

 

Przykładowy formularz zwrotu - wzór - nieobowiązkowy.

 

Dokonując zwrotu możesz skorzystać z przykładowego formularza zwrotu.

 

Uszkodzenie towaru podczas transportu


W celu rozpoznania reklamacji prosimy o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.

 

Reklamacje


Reklamacje towarów należy zgłaszać do eSensa.pl® na adres bok@eSensa.pl lub na adres korespondencyjny eSensa.pl®. eSensa.pl® zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Prosimy, aby dokładnie opisać usterkę, tak aby było możliwe jej zidentyfikowanie.
Reklamacje prosimy wysyłać na adres naszego biura: One Project ul. Wita Stwosza 1-2, 50-148 Wrocław. Adres wrocławski służy tylko do wysyłania reklamacji, a nie zwrotów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij